Friday, July 19, 2019

HADIAH YANG BERTUAH

Apa nak cerita mengenai hadiah ya?

Sungguh tiada idea.

Hadiah terakhir yang aku terima adalah apabila kumpulan treasure hunt yang aku sertai 'Srikandi Hunters' memenangi tempat ketujuh semasa acara All Ladies Treasure Hunt ke Melaka pada bulan Mei yang lalu.

Kami masing-masing memenangi sebuah circulation fan.

Sebelum itu, aku bertuah memenangi wang tunai dalam pertandingan yang dianjurkan oleh restoran makanan segera MarryBrown.

Antara hadiah lain yang aku pernah menangi adalah wang tunai cabutan bertuah Grab, cabutan bertuah sepasang kasut, memenangi kredit telefon dari Altel selama setahun, wang tunai dari Zurich Insurance, penginapan percuma di hotel dan bengkel mekap.

Sekitar tahun 2009-2010 aku pernah mendapat tempat pertama pertandingan bersempena sambutan Hari Bapa yang mana para peserta perlu menulis kenangan bersama bapa mereka.

Hadiah yang aku menangi bernilai kira-kira RM1,500, jumlah terbesar setakat ini.

Suka dapat hadiah kan?

Best feeling ever!

He he he.

#julypostingchallenge #july2019entries #hadiah




No comments:

Post a Comment